De la WordPress la Bulletindada.ro

Scrie un comentariu

Martie 24, 2015 prin raluca dan

De cativa ani de zile scriu pe WordPress, insa de la o vreme m-am tot gandit sa trec pe .ro. Vorbeam deunazi cu un alt prieten blogger si imi spunea sa nu fac asta inainte de a ma informa foarte bine despre ce presupune a trece la un domeniu propriu,  importanta unui domeniu propriu, avantaje, dezavantaje si mai ales importanta unui hosting de calitate.

Si ba mi-am prins urechile, ba am gasit explicatii foarte bune, asa ca am decis sa sintetizez un pic din ce am gasit eu. Daca tu stii mai bine sau mai multe, lasa-mi un comment.

De ce sa treci de la WordPress la domeniu propriu ?

  •       Un domeniu propriu iti permite sa ai un site internet personalizat, cu adresa de mail personalizata, ceea ce este mult mai profesional.
  •         O adresa web de tipul www.bulletindada.ro este mult mai usor de tinut minte decat o adresa cu un link mult mai lung, unde numele blogului e urmat de wordpress.com,etc.
  •        Motoarele de cautare acorda o importanta crescuta site-urilor cu domeniu propriu. Optimizarea SEO e foarte importanta pentru a-ti creste reputatia in Google si a atrage mereu noi cititori.
  •        O adresa .ro sau .com arata mai bine pe cartile de vizita ! (sic !) Asta pentru ca pentru femei va conta mereu culoarea.
  •         Un nume de domeniu e mai credibil in ochii cititorilor vostri in ceea ce priveste seriozitatea continutului.

Odata ce treci pe domeniu propriu, e foarte important sa ai hosting de la firme ok, care stiu ce fac si care comunica usor cu tine.

Te poti lovi de diverse probleme, si daca esti in situatia mea, fara experienta in astfel de lucruri, trebuie sa stii ca te poti baza pe cineva.

E bine sa stii ca tarifele de hosting pot fi destul de mici, fiind un serviciu accesibil oricui, iar preturile lor cresc odata cu necesitatile tale : numarul de conturi de email, spatiul HDD,traficul tau lunar.

webrahost-logo

Eu voi trece pe bulletindada.ro in curand, iar hosting voi lua de la Webrahosting, de unde poti cumpara si domenii si diverse pachete de gazduire web. In functie de spatiul de care ai nevoie, traficul pe care il ai si altele, Webrahosting are 4 pachete de gazduire web. Pentru inceput si pentru ca nu ma da traficul afara din casa, voi lua pachetul cel mai ieftin, dar speram sa crestem si sa upgradam.

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 198 de urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Reportaje.live

“v-am lasat saraci si prosti …v-am gasit si mai saraci si mai prosti” ( Constantin Brancusi )

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

