Karla.ro: butic online de rochii chic!

Scrie un comentariu

Aprilie 13, 2014 prin raluca dan

Nu stiu ce parere au alte femei, insa mie mi se pare ca rochia este apogeul feminin in vestimentatie. Femeie ramai si in pantaloni si in blugi, dar nimic nu pica mai bine pe un corp feminin decat o rochie. Si acum, unele femei vor zice: rochia nu e stilul meu. Dar exista o mie si una de modele de rochii, de culori, de magazine. Exista rochii pentru toate fetele, iar eu mi-am gasit magazinul cu rochii pe gustul meu: Karla.ro.

Eu nu sunt adepta rochiilor pline de zorzoane si volane, si culori, si imprimeuri. Imi plac rochiile simple, cu materiale de calitate, care sa te puna pe tine in valoare, nu pietricelele colorate lipite pe margini. Un alt avantaj al rochiilor simple este ca le poti accesoriza foarte usor, transformandu-le in tinute deosebite. Si e absolut minunat cand te plimbi pe strada in tinute care parca ar fi decupate din Vogue! Stii bine ce sentiment minunat e cand lumea se uita fascinata la tinutele tale!

Dar pentru asta, trebuie sa te imbraci putin diferit! Si cum magazinele arhicunoscute deja de toata lumea sunt principalele surse de rochii din oras, daca vrei sa fii originala, trebuie sa te orientezi spre buticuri de nisa.

Ultima mea descoperire in materie de magazin de rochii este, dupa cum va spunea, Karla.ro. E plin aici de rochii feminine: cu cordoane, din voal, din bumbac, din dantela, vaporoase, albastre ca Mediterana, bleu ca cerul de vara, scurte, lungi, pana la genunchi, mulate, ample,.. Cand am intrat pe site parca m-as fi uitat indelung la un stol de fluturi. Mi-am dat seama ca o sa-mi fie tare greu sa-mi aleg o rochie preferata! Numai ca, surpriza: preturile la rochii Karla.ro sunt foarte mici in comparatie cu alte site-uri de rochii! Au preturi decente si rochii de calitate! Asa, ca fie faci economie, fie iti cumperi 2 rochii nu una! Mie nu-mi plac economiile, in schimb ador sa ies cu rochii diferite de fiecare data!

CORINNE_AQUA_1-570x855Inevitabil, am ajuns sa am si o preferata: o rochie vaporoasa de vara, fara maneci, cu un cordon feminin pe talie si o fusta ampla. O rochie ce imi va accentua bronzul si care merge perfect cu bratarile mele colorate din India. Bine, si varianta pe negru imi face cu ochiul, caci ar merge perfect cu parul meu roscat si accesorii pe rosu.

Si imi place si rochia alb-negru cu dungi si decolteu in V si rochia rosie de dantela.. Si cred ca nu am mai gasit demult un site, unde sa-mi placa atatea rochii deodata! De obicei, gasesti una doua rochii normale, fara strasuri exagerat de vizibile, in timp ce pe Karla gasesti numai rochii frumoase, vaporoase, elegante, feminine. Si au si preturi bune la toate rochiile, chiar daca sunt din colectiile noi! Aici te simti mereu ca la reduceri, iar bugetul e un aspect important de luat in calcul!

Cu rochiile de pe Karla.ro si cu accesoriile potrivite, poti sa te simti ca in Sex and the City si sa-i faci pe toti sa intoarca capul dupa tine! Du-te in vizita la Klara! Vei vedea ce bine e sa ai o prietena priceputa in ale modei si ale croitoriei!

 

 

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 212 urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

