Bloggerii iubesc cartile

6

Ianuarie 9, 2014 prin raluca dan

Bloggerilor le place sa scrie dar si sa citeasca! Pentru ca orice ar zice oricine, cartile te fac mai creativ si te ajuta sa devii un scriitor mai bun! Pentru ca o carte te face sa visezi si te stimuleaza sa visezi si mai mult! Pentru ca o carte iti spune o poveste si oamenii sunt povesti! Pentru ca citind o carte, traiesti inca o viata fara sa-ti faci griji in legatura cu karma si reincarnarea. Si mai am o mie si una de motive pentru care imi place sa citesc, dar articolul asta nu este despre de ce iubim cartile, ci despre bloggeri care iubesc cartile, indiferent de motiv.284923113894847494Ntjnowkrc

Chinezu, din Republica Culturala Chineza s-a gandit sa creeze Biblioteca bloggerului roman, cu rafturi virtuale, laptopuri cu taste tocite si bloggeri din toate sferele intergalactice wordpress si blogspot.

Provocarea e urmatoarea: fiecare blogger indragostit sau nu de carti, sa stea putin sa reflecteze si sa se gandeasca cam cate carti a citit in anul ce tomai a trecut si eventual sa faca un top cu 10 cele mai frumoase carti citite in 2013. Chinezu, ar vrea sa faca o statistica, un top, o clasificare cu cele mai citite carti din blogosfera romaneasca sau macar sa-si faca o idee despre ce mai citesc oamenii care din cand in cand poposesc fara viza prin Republica Culturala Chineza.

Biblioteca bloggerului roman mi se pare, evident, o idee minunata. Si m-am decis sa ma pregatesc de top. Pentru ca e greu sa decizi care au fost cele mai bune carti citite, am dat play melodiei Sodade de Cesaria Evora si am umplut ochi un pahar de vin. In 2013, sa fi citit vreo 40 de carti, iar mai jos gasiti Top 10 carti citite in 2013.

1.Muzeul Inocentei – Orhan Pamuk

2.Insinguratul- Eugen Ionesco

3.Unul, niciunul si o suta de mii – Luigi Pirandello

4.Herta Muller – Calatorie intr-un picior (Herta Muller a fost de fapt marea descoperire in 2013. O autoare pe care am evitat-o mult si de care m-am indragostit la prima pagina).

5.Seducatoarea din Florenta – Salman Rushdie

6.Aurora Liiceanu – Viata nu-i croita dupa calapod

7.Zapada – Orhan Pamuk

8.Minunata lume noua – Aldous Huxley

9.Dans, dans, dans – Haruki Murakami

10. Noaptea de sanziene – Mircea Eliade (carte pe care o citesc iar si iar de vrei 3 ani incoace)

Asta este topul meu cu cartile preferate din 2013, e randul tau sa te gandesti cat ai citit si ce ai citit anul trecut, si mai ales sa-ti pregatesti lista pentru 2014!

Mai multe despre cum sa puneti cartile voastre preferate in biblioteca bloggerului roman cititi pe blogul lui Chinezu.

6 gânduri despre „Bloggerii iubesc cartile

  1. Iulian Sîrbu spune:

    Ha, ce tare! Şi eu am citit anul trecut „Călătorie într-un picior”, tot la prima întâlnire cu Herta Mueller sunt şi eu! 🙂

  2. Oana spune:

    Minunata lume noua e pe lista mea to-read, Pamuk am citit de curand si nu m-a dat pe spate stilul.

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 210 urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Reportaje.live

“v-am lasat saraci si prosti …v-am gasit si mai saraci si mai prosti” ( Constantin Brancusi )

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

