Fii regina de gheata a iernii!

Scrie un comentariu

Noiembrie 26, 2013 prin raluca dan

Noiembrie s-a lasat alintat si imbratisat de razele soarelui si de laudele trecatorilor care se bucurau de racoarea lina de toamna. Dar iata ca noiembrie a inceput sa sa zbarleasca la noi! Prima zapada a fost un viscol salbaticit, care arunca cu furie fulgi mari de zapada in tramvai si care a lasat liber pe strazi un vant rece ce musca cu pofta din palmele mainilor si obraji. De teama frigului, m-am intolit atat de tare ca parca m-as fi dus la o petrecere de Halloween, deghizata in cersetoare. Stiti voi, acel geni de oameni care se plimba cu ochii goi prin oras, cu 4 pulovere, toate roase sau rupte si neaparat cu o geaca tocita, indiferent de cat de cald e afara.

Dar chiar daca ma mai imbrac ca o babuta degerata, sunt convinsa ca e posibil sa ai stil si sa arati bine iarna, fara sa ingheti! Asa ca am aruncat o privire pe Kurtamann.ro pentru a vedea cam ce mi-ar mai putea salva onoarea sezonul asta. Si spre bucuria mea, am avut o revelatie! O gramada de haine frumoase, ce mergeau asortate cu alte haine si mai frumoase. M-a cam luat valul! Pentru femei (sau macar pentru o parte din ele) shoppingul chiar produce dopamina! Dar partea mea masculina s-a trezit si m-a obligat sa ma opresc la 3 produse. 3 produse care te vor face sa te simti bine, iti vor incalzi sufletul si trupul si te vor face sa stralucesti. O floare in miez de iarna!

snow

Si pentru ca sport, cosy si casual scrie pe mine in fiecare zi, mi-am ales in primul si primul rand o super jacheta sport de la Mango, la un pret de sa nu-ti vina sa crezi! Mi-a placut culoarea si buzunarele mari in care poti sa arunci tot ce vrei si ce nu vrei! In plus, are si gluga! Ceea ce inseamna ca daca bate vantul si-mi ingheata capul imi pot trage repede gluga pe cap! Asta inseamna si ca daca trece pe strada vreun print, pot sa mi-o dau jos la fel de repede si sa ma prefac ca infrunt curajoasa viforul! Nu stii niciodata cu cine te poti intalni pe strada din intamplare! Viata m-a invatat sa fiu precauta!

Dar ce ziceti de un jerseu mustar asortat la niste blugi cu talia inalta si putin evazati sau poate la o pereche de pantaloni skinny ? Jerseul de la Stradivarius este din acrilic, moale la atingere si calduros. Detaliile ce m-au atras la acest jerseu au fost cei doi nasturei chic de sus si modelul bluzei, care arata ca un pulover lucrat acasa.

Dar iarna nu e iarna daca nu iti cumperi o pereche noua de cizme! Anul acesta am pus ochii pe niste cizme cu un aer vintage! Imi amintesc de copilarie, cand eu aveam cizme rosii de fas is mama purta cizme elegante, care imbratisau frumos piciorul pana mai sus. Mai mult, cizmele de mai jos sunt cameleonice: le poti asorta la o tinuta mai eleganta, mai stilata dar pot fi combinate si la o tinuta casual.

Dar ce vedeti aici e doar mostra infima din toate cate sunt pe Kurtmann, produse de la Bershka, Stradivarius, Mango, Zara si alte branduri, la preturi mult mai mici decat in magazine! Aboneaza-te la newsletterul KURTMANN pentru a fi la curent cu noutatile in moda zi de zi si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday. In plus, nu uita ca ai transport gratuit la toate comenzile cu produse in valoare de peste 190 lei!

CIZME TALLY WEIJL SIMETTE DARK BROWN www.kurtmann.ro

CIZME TALLY WEIJL SIMETTE DARK BROWN
http://www.kurtmann.ro

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 198 de urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Reportaje.live

“v-am lasat saraci si prosti …v-am gasit si mai saraci si mai prosti” ( Constantin Brancusi )

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

