In cautarea barbatului fatal

Scrie un comentariu

Noiembrie 4, 2013 prin raluca dan

Barbatul fatal, masculul alfa, barbatul visurilor oricarei femei este  o imagine ce bantuie prin fanteziile femeilor, prin telenovele, romane de dragoste sau drame, reclame TV, ad-uri la haine barbatesti si conversatii aprinse prin cafenele.

In realitate, barbatul fatal e un fel de fata morgana. Ba e, ba nu e. Ba nu e, dar dragostea-i oarba. Ba e, dar daca te scoate la a doua intalnire in oras, iti dai seama ca e un om in carne si oase.

Se spune despre barbatul fatal ca ar fi puternic, bine facut, nici prea slab, dar nici prea gras. In functie de preferinte, poate fi un zeu blond, cu ochi de viking sau un brazilian bronzat, cu ochii ca noaptea instelata. Desi e bine facut, e foarte bland. Desi stie sa-si impuna punctul de vedere, e un romantic incurabil si nu iese din cuvantul tau. Stie sa schimbe o roata la masina si gateste niste paste excelente. Parfumul lui e inconfundabil. Saruta divin si e un amant extraordinar. Ah, da, si adora sa se plimbe gol prin casa.

In principiu, barbatul fatal arata diferit in functie de varsta femeii care il imagineaza, de produsul la care face reclama, muzica pe care o asculta, epoca cartii unde apare drept personaj secundar sau erou,etcetera.

In publicitate, mama fanteziilor de tot felul, oricate calitati ar avea barbatul fatal, cel mai important lucru pe care trebuie sa-l intelegi, este ca il vei avea doar daca le cumperi produsele.

Italienii au suscitat mereu fantezii deochiate pe tot mapamondul. Se zice doar despre ei ca sunt amanti extraordinari, il au pe vino-ncoace si stiu sa farmece o femeie.

Asa ca americanii de la Kraft Foods s-au gandit sa glumeasca putin pe seama mitului macho si sa-si promoveze sosul italian Zesty intr-un mod deosebit de cel al reclamelor obisnuite la produse alimentare.

Kraft a ales o altfel de abordare pentru a vinde sosul Zesty: s-a bazat pe puterea de seductie a unui piept dezgolit si a transformat o banala demonstratie de gatit intr-o demonstratie de seductie.

La momentul lansarii campaniei, purtatorul de cuvant Kraft Foods a declarat pentru Yahoo! Shine ca mesajul campaniei este publicul lor nu este alcatuit numai din mame si gospodine cuminti, ci din femei care au simtul umorului si care isi recunosc sexualitatea. Bineinteles,  organizatia One Million Moms din America s-a simtit ofensata si a lansat o tirada interminabila impotriva campaniei Kraft Lets’ get Zesty, pe care a declarat-o ca fiind drept „cea mai dezgustatoare campania pe care Kraft a produs-o vreodata, potrivit http://www.shine.yahoo.com

Fiecare cu parerea lui. Noi credem ca barbatul de mai jos arata intr-adevar ca un zeu al pastelor, iar textele reclamelor parodiaza punctual dulcegariile barbatilor fatali. Si bineinteles, once you get italian, you can’t go back!

sursa:www.marketing-interactive.com

sursa:www.marketing-interactive.com

Daca am vazut cum arata barbatul fatal, iata si cum miroase el. Uita-te la el, si apoi la barbatul de langa tine. Si apoi iar la el. Nu ai vrea ca iubitul tau sa miroasa ca el?

Smell like a Man, Man este o campanie TV din State, creata pentru Old Spice. Desi produsele promovate sunt barbatesti, campania se adreseaza femeilor, caci in urma cercetarilor, a rezultat ca femeile sunt cele care cumpara geluri de dus si parfumuri pentru iubitii si sotii lor. Va suna cunoscut?

Reclama de mai sus a fost un adevarat succes pe retele de socializare si video-sharing precum Youtube, unde a ajuns la peste 43 de milioane de vizualizari si a castigat marele premiu la Festivalul International de publicitate Cannes Lions in iunie 2010.

sursa:rachelkendrick.wordpress.com

sursa:rachelkendrick.wordpress.com

Apoi, daca e sa ne luam dupa Yves Saint Laurent si nu conteaza ce reclama la nu conteaza ce parfum barbatesc marca Yves Saint Laurent, parfumul barbatesc pare sa fie un fel de opium pentru femei.  E de ajuns sa mirosi bine si tuturor femeilor li se dilata pupilele.

Oricat de bine ar arata insa, pentru a fi masculul alfa, barbatul trebuie sa fie bland si puternic, sensibil si dur, sa fie serios dar si super amuzant, sa intoarca toate femeile capul dupa el dar el sa te priveasca doar pe tine,… Stii tu, doar Magura le poate avea pe toate, el poate doar incerca.

Publicitarilor le plac barbatii care arata bine, miros divin si sunt puternici si sensibili in acelasi timp. Mai puternic decat un leopard, masculul alfa salveaza gazele:

 

Dar asta nu e decat o frantura din tot ce poate fi barbatul fatal. Cautarea continua!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 198 de urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Reportaje.live

“v-am lasat saraci si prosti …v-am gasit si mai saraci si mai prosti” ( Constantin Brancusi )

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

%d blogeri au apreciat asta: