Invata sa ai farmec!

Scrie un comentariu

Octombrie 11, 2013 prin raluca dan

Toti vrem sa fim frumosi. La fel cum toti vrem sa fim fericiti. De sanatate, ne aducem aminte cand n-o mai avem. Abia atunci ne dorim sa fim si sanatosi. Pentru ca fara sanatate nu suntem nici frumosi si cu atat mai putin fericiti. Daca am fi cumpatati, am adapta idealurile de frumusete la propria noastra sanatate. Daca am fi decenti, nu ne-am lasa bantuiti de modele schiloade, cu parul in toate culorile, inalte si neaparat cu gene lungi si parul ravasit ca o coama de leu. Dar ne lasam dusi de valurile modei si deodata valurile se sparg si trebuie sa gasesti o modalitate sa repari raul facut.

O femeie trebuie sa aiba grija sa fie frumoasa in felul ei, pastrandu-si amprenta personala si avand grija de sanatatea ei. Printre lucrurile care pot ruina ziua sau noaptea unei femei se numara si parul. Daca nu-ti sta bine parul, degeaba te-ai chinuit sa te machiezi o jumatate de ora. Daca nu-ti sta bine parul, degeaba ti-ai pus cea mai frumoasa rochie din sifonier. Daca la coafor ti-au gresit tunsoarea, e innorat toata ziua.  Daca el nu remarca ce tunsoare noua ai, ploua cu tunete si fulgere. Daca vremea ar exprima starile unei femei, vremea ar fi tare capricioasa.

Dar daca ai grija de parul tau si il rasfeti, te raspleteste cu soare. Te rasplateste cu plete moi la atingere, cu par usor de pieptanat, cu plete care stau cuminti prinse in coc. Dar daca iti vopsesti parul o data pe luna, cum fac eu, si ii mai dai cu balsam din cand in cand, la un moment dat simti ca par de plastic. Nu il mai poti pieptana. Daca nu te speli cu balsam, niciun dinte de pieptene nu-si face curaj in cuibul de serpisori.

gerovital

De cativa ani buni deja, ma vopsesc aproape lunar in diferite nuante de roscat. Oricat de buna ar fi vopseaua, parul tot se deterioreaza. Devine uscat, se despica la varfuri si se descurca foarte greu. In plus, e un cerc vicios: culoarea se duce repede, radacinile tasnesc in culoarea lor naturala si trebuie sa te vopsesti din nou.

De aceea, parul vopsit are nevoie de ingrjiri speciale din partea ta. Daca tot vrei sa fii frumoasa si sa schimbi ceva la parul tau, macar fa-o pana la capat. Sa ai grija de parul tau nu necesita cine stie ce eforturi. Pur si simplu in loc de samponul obisnuit si de balsamul obisnuit, trebuie sa folosesti produse speciale pentru par vopsit.

Mie imi plac produsele Farmec, de la demachiant la lapte de corp pana la samponul Pro Color, care ma ajuta sa ma vopsesc mai rar. Samponul Pro Color de la farmec nu face la fel de multa spuma precum alte sampoane, prevenind astfel decolorarea dar si uscarea firelor de par. Caci daca e ceva ce urasc mai mult in ceea ce priveste parul, asta e un par lipsit de stralucire si uscat, care sta pleostit si obosit peste urechi. E ceea ce eu numesc „par stresat”. Si daca am parul stresat, in niciun caz nu ma pot simti frumoasa sau increzatoare. Dar rezultatele nu au incetat sa apara: imi sta parul mai bine, ca o coama de leu, cum imi place mie :D. Si pot sa-l aranjez  „a la Peg Bundy„, tot cum imi place mie.

DSCN3621

In afara de sampon, as vrea sa incep sa folosesc si masca de par pentru par vopsit. Am inteles ca masca Gerovital Plant Tratement Pro Color completeaza gama Procolor pentru par vopsit si confera stralucire si sanatate firului de par, adica exact la ce visez eu. Sa arat ca si cum nu as avea parul vopsit. Sa-mi simt parul santos si voios pentru ca la randul meu sa ma simt bine in pielea mea si sa fiu multumita de cum arat. Frumusetea se invata iar sanatatea se pastreaza, totul pentru a-i cuceri pe toti cu farmecul tau!

Articol participant in competitia Superblog 2013!

 
Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 212 urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

