SuperDada participa la Superblog 2013

2

Septembrie 29, 2013 prin raluca dan

M-am tot gandit daca sa ma inscriu in competitia Superblog 2013 pentru ca nu vreau sa-mi umplu blogul de advertoriale si sa raman fara articolele si continutul la care tin. Anul trecut, cand am participat prima oara la Superblog, ajunsesem la un moment dat sa nu mai am timp de scris si altceva si mai presus de orice, imi propusesem sa ajung finalist al competitiei. Si am fost pe lista finalistilor, iar Bulletin Dada s-a clasat pe locul 27 din 162 de blog-uri finaliste. Cand am tras linie, am fost multumita de mine.

Superblog este un concurs solicitiant, sunt multe probe, multe articole si toate cer atentie, putina celercetare si bineinteles imaginatie. Si cum multi sponsori sunt din domeniul IT sau pur si simplu din domenii despre care nu stiu nimic, iata o provocare: trebuie sa intelegi despre ce e vorba si sa mai si scrii despre asta. Si inca bine, daca vrei o nota mare!

Mi-am tot spus ca nu stiu daca voi mai avea timpul necesar pentru a fi finalist Superblog la aceasta editie, dar nu pot intra intr-un concurs fara un tel. Asa ca anul acesta imi propun sa obtin o pozitie mai buna in clasament decat anul trecut. In decurs de un an de zile, Bulletin Dada a evoluat, cred eu, si s-a facut putin mai smecher si mai dada decat acum un an.

Let the show begin si sa ne activam superputerile caci concurentii sunt tot super-bloguri!

Pentru cine inca mai ezita daca sa se inscrie sau nu, aruncati o privire pe Superblog si fiti curajosi!

Succes tututor participantilor si mult spor la scris!

 

2 gânduri despre „SuperDada participa la Superblog 2013

  1. alexander spune:

    iti urez, daca nu dadaist, macar suprarealist, un hazard obiectiv fructuos 🙂
    am participat si eu anul trecut, si m-a facut sa nu mai vreau sa aud de asa ceva 😀

    sunt in cautarea elefantului 😀 am si gasit cartea pe okazii dar sper sa o gasesc prin anticariate

    te-am adaugat in blogroll 🙂

  2. echipasuperblog spune:

    Bine ai revenit in SuperBlog! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes si inspiratie! Sa ne citim cu bine! 🙂

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 198 de urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Reportaje.live

“v-am lasat saraci si prosti …v-am gasit si mai saraci si mai prosti” ( Constantin Brancusi )

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

