Imparte orice cu oricine!

1

Iunie 1, 2013 prin raluca dan

Generozitatea este una din cele mai profitabile afaceri. Imparte iubire! Imparte amintiri! Imparte timpul cu cei dragi! Imparte covregii cu colegii de birou! Imparte o Coca Cola cu Marcela! Si mai ales, cumpara!

Cum  Coca Cola a venit recent in Romania cu campania sa inteligenta Share a Coke, m-a facut sa ma gandesc la toate celelalte campanii prin care companiile si publicitarii ne indeamna sa fim nemarginit de generosi si sa impartim produsele lor  in dreapta si-n stanga. Dar pentru a imparti, trebuie mai intai sa cumparam! Astfel, brandurile ne transforma in mici agenti de imagine, care le raspandesc mesajul prin lumea plina de potentiali clienti.

sursa:www.coca-cola.ro

sursa:www.coca-cola.ro

Dintre companiile care ne-au sfatuit sa impartim cate ceva cu cate cineva, mi-am amintit de Boromir, Bergenbier, Dr Oetker si sexista bere Guiness.

In toamna anului 2012,  Dr Oetker a avut o campanie denumita „Imparte dragostea„. In cadrul campaniei, produsele din gama Original Pudding de la Dr Oetker, aveau un cod unic pe eticheta ce iti permitea sa ai acces la o poveste spusa pe site de catre un ursulet simpatic de plus, mascota campaniei. Pentru Dr Oetker dragostea devine grija si placerea de a-i gati celui mic ceva cu ingredientele companiei, iar imparte dragostea se traduce prin a gati cu Dr Oetker pentru familia ta. Se stie doar ca dragostea trece prin stomac. Si cum lucrurile nu putea ramane doar la nivelul sentimentelor si al prajiturelelor facute in casa, Dr Oetker iti putea aduce si un ursulet de plus sau o excursie cu familia in Hawaii.

Acelasi mesaj l-au avut si cei de la Boromir, care cu ocazia Valentine’s Day au lansat campania „Imparte dragoste„. Campania s-a desfasurat tot in 2012 si prespunea postarea de urari pe pagina de Facebook a Boromir. In fiecare ora, compania premia cea mai frumoasa urare cu o inima imensa de turta dulce si 20 dintre cele mai frumoase urari au aparut pe panoul electronic de la Cocor.

Dar nu numai consumatorii impart ci si brandul o face. Campania „Boromir imparte bucurii”  a beneficiat de mai multe spoturi tv, care iti prezentau diferite „tipologii de oameni cu care imparti covrigii fara sa vrei, desi asta nu te deranjeaza cu nimic”. Adica desi eu platesc covrigii, ei, cu prentetii de tot felul, pot sa manance cat vor, ca tot nu ma deranjeaza. Pare mai degraba un indemn de a gusta din punga altuia decat de a ma convinge sa-mi cumpar propria mea punga de covrigi Boromir.

Si ce merge mai bine cu covrigii decat o bere proaspata si buna? Dar berea nu se bea singur, se bea cu prietenii. Asa ca, „imparte cu prietenii o bere proaspata si buna !” e numele unui concurs Bergenbier desfasurat in primavara asta. Concursul nu a fost cine stie ce: existau x magazine participante si celor care cumparau un PET de Bergenbier li se dadea un tichet razuibil care le putea aduce un alt PET. Cei mai putin norocosi trebuiau sa-si multumeasca prietenii doar cu berea platita de ei.

Tot la categoria bere, Guinness sunt ceva mai creativi cu Share one with a friend, dar deosebit de misogini.

Printre alte branduri „impartitoare”, amintim si ciocolata Laura, care a avut la un moment dat sloganul „Laura. Imparte din inima!” avand si o platforma omonima pe internet.

Totusi, la capitorul impartit, Coca Cola este lider detasat. De la Imparte bucuria sarbatorilor cu cei dragi”, „Imparte o Coca Cola cu familia”, „Imparte o Coca Cola cu cei dragi”  la „Coca Cola imparte fericire”, acum Coca Cola imparte Coca Cola cu peste 150 de romani, spunandu-le pe nume. Nu se poate sa nu fi vazut ca de cateva zile incoace e orasul plin de Imparte o Coca Cola cu Ionut, Mihai si Andreea.  Aparent, sunt cele mai comune nume din Romania. E drept pe panourile de la Cocor, se perinda o gama mai larga de nume, iar in supermarket lumea sta la coada sa-si gaseasca sticla cu propriul nume. Se pare ca romanilor le place sa imparta o Coca Cola cu ei insisi!

In loc de concluzii, impartiti articolul acesta cu cine vreti voi!

Anunțuri

Un gând despre „Imparte orice cu oricine!

  1. vio spune:

    Ai uitat de .http://www.imparte.ro/ – initiativa caritabila a celor de la Vel Pitar prin care poti imparti o felie de paine unei persoane care are nevoie.
    ,,Credem ca daca vei imparti putin din ceea ce ai cu cei care nu au, lumea va fi putin mai frumoasa. Si ceva mai buna. Imparte o parte din bunatatea ta, pentru ca oricat ai darui din ea, va spori mereu” George Francu, presedintele Vel Pitar.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 212 urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

%d blogeri au apreciat asta: