De ce am nevoie de o tableta

1

Mai 19, 2013 prin raluca dan

De catva timp, blogul imi ocupa din ce in ce mai mult mintea si timpul. Daca cei pasionati de fotografie, isi cumpara un aparat foto si apoi isi complica viata si finantele, achizitionandu-si cine stie ce trepied si obiectiv si alte gadgeturi, celor pasionati de scris  le place pur si simplus sa scrie. Dar parca e mai mult de atat. Tot uitandu-ma la alte bloguri si la cum se promoveaza pe Facebook, pe Twitter, mi-am dat seama ca e important nu numai ce scrii ci si cand scrii.

Daca o carte se lanseaza azi si tu afli despre ea abia maine, ti-o cumperi joi si o citesti pana vineri, trece o saptamana pana vei scrie o recenzie despre ea. Si o buna parte din potentialii cititori, stiu deja despre ce e cartea.

Cam asa am ajuns eu la concluzia ca am nevoie de o tableta. Asta, plus ca am descoperit ca poti face afaceri avantajoase pentru tine daca stii unde sa te uiti dupa reduceri.

Pana la munca fac cam 45 de minute, dintre care 30 le petrec in metrou. Uneori ajung prima la terasa si imi astept prietenii cateva minute bune, alteori am pur si simplu gap-uri de o ora -2 intre activitati si prefer sa raman in oras, decat sa fac o cursa pana acasa si inapoi. Toate astea inseamna timp in care as putea scotoci pe net subiecte de scris. Pe tablete, pot sa folosesc Facebook, sa vad reclame, sa citesc stiri, sa urmaresc noutatile de pe bloguri, sa citesc vreun articol pe scrib. In fine, ce mai, as economisi timp.

Daca timp am destul, banii ar putea ridica o problema. Dar si cu asta m-am scos, caci am vazut la reduceri tablete si mai mult chiar am pus ochii pe una: SAMSUNG P5100 Galaxy. Ar avea o diagonala de 10.1 inch, display WXGA, o rezolutie de 1280 x 800 ( si prietenul meu fotograf zice ca e ok pentru mine), memorie flash de 16 GB si camera foto de 3MP. In plus, as economisi 130 de lei. Bine, la mine problema se pune invers: nu am mai mult de 1500 de lei buget pentru o tableta si imi doresc sa fie de la o firma buna. Si incrucisand criteriile, tableta asta pare ok.

Acum mai am de asteptat si ziua de salariu, evident..

Un gând despre „De ce am nevoie de o tableta

  1. Vali Crintea spune:

    dar ai buget nu gluma pentru tableta, 1500 e ceva! Are 3 g incorporat ? Ai luat-o ?

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 198 de urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Reportaje.live

“v-am lasat saraci si prosti …v-am gasit si mai saraci si mai prosti” ( Constantin Brancusi )

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

