Sponsorul meu preferat

Scrie un comentariu

Decembrie 1, 2012 prin raluca dan

Iata ca dupa doua luni de agitatie si scris, am ajuns la finalul competitiei superblog 2012.

M-am incris promitandu-mi ca o sa finalizez competitia si sunt mandra sa spun ca mi-am scris toate articolele la timp, cu 0 penalizari.

Probele au fost diverse, iar unele mi-au pus reale probleme, trebuind sa ma documentez ceva inainte de a asterne literele pe foaie, vorba bine.

Dar, revenind la sponsori, nu pot sa decid care a fost sponsorul meu preferat. Drept pentru care ii voi aminti pe cei 3 preferati ai mei pentru care a fost o reala placere sa scriu. In ordinea aparitiei lor in concurs, acestia sunt: Toyota, Nemira, Delaco.

Nu ma pricep la masini dar probele celor de la Toyota m-au inspirat si mi-au starnit diverse fantezii pe patru roti. M-am indragostit de toate cele 3 masini despre care am scris, si asta e, Toyota a devenit unul din brandurile mele preferate, placandu-mi ceea ce am descoperit in legatura cu aceasta companie.

Ar fi apoi, Nemira, o editura pe care o apreciez in special pentru colectia Julian Barnes, care se insira cuminte pe raftul bibliotecii mele. Nemira m-a incitat de la inceput si desi mi-au placut toate cele 3 probe, dupa un prim articol, scris cu grija si pasiune, notat doar cu 62 de puncte, mi-am revizuit stilul de scris, astfel incat am ajuns sa urc la 92 si 100 de puncte. Trebuie sa recunosc ca aceasta „urcare in grad” m-a facut tare mandra si mi-a dat impulsul necesar de a continua sa scriu cu si mai mare drag.

Si nu in ultimul rand, Delaco. Mi-a placut la nebunie proba cu branzosenii. M-am distrat copios si am scris cu mare placere.

Un mare buchet de flori din partea mea tuturor celor 3 sponsori grozavi, Nemira, Delaco si Toyota.

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 212 urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

