Dimineata la Napoli

Scrie un comentariu

Noiembrie 1, 2012 prin raluca dan

Lumina se frange prin perdele. Imi simt oasele moi si as lenevi in patul asta confortabil toata dimineata. Dar mie imi place sa ma trezesc dimineata, cand toata lumea doarme. Cand soarele rasare si noaptea se sparge in particule fine de lumina, parca auzi universul respirand. M-am intins si m-am bucurat de ziua noua, ce se intindea neatinsa in fata mea. M-am ridicat din pat, calcand pe covoarele moi ale hotelului, am tras perdeaua si am deschis fereastra. Razele reci ale rasaritului imi mangaiau pielea in timp ce Napoli statea neclintit sub ochii mei, asteptand sa se dezmorteasca si sa trezeasca la viata odata cu locuitorii sai.

Priveam de pe fereastra hotelului NH Ambassador la un oras vechi, datand de la inceputurile civilizatiei europene si mi-am dat seama ce important este sa pastram ce avem si sa protejam locurile frumoase de pe planeta pentru generatiile viitoare.

Cum castigasem un voucher de calatorie la Napoli de la NH Hotels, am plecat in calatorie cu inima usoara, stiind ca voi avea parte de un sejur eco si  ca gazdele mele imi vor stimula constiinta de a proteja mediul.

Cum ma astepta o zi plina de experiente si descoperiri, mi-am aplicat cosmeticele « Agua de la Tierra » pentru a-mi revigora pielea si am luat apoi un mic dejun pregatit cu atentie in restaurantul hotelului. Aroma espresso-ului italienesc acompagniat de  sfogliatelle si servit cu zambetul pe buze de angajatii NH Hotels mi-au luminat ziua.

Cum nu ma hotaram de unde sa incep explorarea orasului, m-am relaxat pentru cateva minute in holul hotelului. Holul, iluminat ecologic, imprastia o lumina calda, care nu-ti deranja ochii. Eram mandra sa fiu acolo, intr-un hotel caruia ii pasa de imprejurmi, de locurile unde se afla si astfel de intreaga planeta albastra.

Decizia lor de a reduce emisiile de carbon si de a lupta cu zambetul pe buze si cu multa energie pentru o lume mai buna a avut asupra mea un efect molipsitor. Folosind calcultatorul emisiilor de dioxid de carbon, disponibil pe website-ul NH Hotels, mi-am dat seama ca atunci cand calatoresti si te bucuri de locurile noi si superbe, trebuie sa ai grija totodata si ca acele locuri sa ramana la fel de frumoase si dupa ce pleci tu, sa le ofere si altora bucurii si senintate.

Principiile promovate de acest lant hotelier si energia si optimismul ce este degajat de catre cei ce lucreaza aici sunt o sursa de inspiratie pentru toti ce ii calca pragul. Odata sosit aici nu ai cum sa nu te lasi coplesit de entuziasmul de a fi si tu parte din schimbare alaturi de NH Hotels.

Asa ca plina de energie, cu un zambet mare pe fata si un suras interior pe care nu mi-l puteam stapani, am iesit din hotel si m-am plimbat cu bicicleta la intamplare pe strazile pline de farmec ale vechiului si vesnicului tanar, Napoli.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012!

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 212 urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

