Borealy: Bucuria de a darui

Scrie un comentariu

Octombrie 27, 2012 prin raluca dan

Cel de-al 11-lea articol din competitia Superblog va fi dedicat emotiei si bucuriei de a face cadouri de neuitat, de aceea voi scrie despre unul din cele mai emotionante momente cand am oferit un cadou cuiva special, lui Lione.

Ne-am cunoscut in India, la receptia unui hotel unde Lione incerca fara succes sa se cazeze. Lione este francez, de origine portugheza si engleza nu este punctul lui forte, precum nu era nici al receptionerului de la Bharat Hotel. L-am remarcat de cand isi astepta randul pe fotoliu, rasfoind doua ghiduri conversationale si de calatorie si cu o harta mototolita si rupta, iesindu-i din buzunar. N-as fi putut sa nu-i remarc nici trasaturile ferme si privirea inteligenta, fruntea frumoasa care se incrunta si se concentra la ghidul Routard, pe care il avea in mana. Asa ca atunci cand am vazut ca nu vorbeste engleza, am prins ocazia din zbor si am facut pe interpretul.

Dupa-amiaza, cand nori de plumb sticlos se adunasera deasupra cerului Calcutei stateam cu coatele sprijinite de geam si ascultam cantecele si imnurile de slava inaltate lui Alah, ce razbateau dintr-o moschee alaturata. Dandu-mi seama ca urma o ploaie musonica, specifica Indiei, cand torentele de ploaie par un fluviu neintrerupt intre cer si pamant, am coborat pana la un magazin din apropiere sa ma aprovizoner cu un suc de mango si 2 supe de noodles. Cand m-am intors, am gasit prins in usa un biletel. L-am despaturit cu nervozitate: „Vrei sa bem un ceai? Camera405. Lione”. M-am invartit o jumatate de ora prin camera intrebandu-ma daca nu ar fi mai bine sa ma prefac ca nu am citit biletul decat sa ies in oras cu el la un ceai. Dar mi-am luat inima in dinti si cu inima bubuindu-mi precum tunetele din vazduh, am baut un ceai impreuna. De aici a inceput totul.. De la aburul cald, aroma de ceai negru, pernele colorate din ceainarie, peretii decorati cu carpete cu elefanti si gandul ca nimic nu e imposibil… Ca trebuie sa te imbeti cu emotia clipei si sa te bucuri ca oferi in aceeasi masura in care te bucuri ca primesti…

Cu acest ceai in amintire si in gand, am baut nenumarate ale cesti de ceai impreuna,in diverse dimineti indiene, la hoteluri din munti si case de oaspeti de la malul oceanului, in apartamente in Bucuresti, la ceainarii si in bucataria micuta de la etajul 9. Sa bem un ceai impreuna a ramas cumva un moment plin de emotie  care ne amintea de prima intalnire si de care ne bucuram mereu cu intensitatea inceputului.

Asa ca atunci cand am aflat ca trebuie sa plece din nou si sa ramanem singuri pentru o perioada, am stiut ca trebuie sa-i fac un cadou special, care sa-i aminteasca in fiecare zi de mine si de noi doi. Cadoul perfect l-am gasit la Borealy: un set de ceai Basilur Ceylon Black Tea.

Ceaiurile Basilur Ceylon sunt niste ceaiuri de colectie, din plante selectionate cu grija, cu un gust intens si arome bogate, care iti deschid printr-o ceasca o lume mare de culori si miresme, ceea ce a sporit valoarea si frumusetea cadoului meu. Astfel, sorbind un ceai racoritor Raspberry and Rosehip intr-o dupa-amiaza la umbra isi va aminti de plimbarile noastre pe inserat si baile in mare la asfintit. Ceaiul The Island of Tea i-a amintit mereu de noptile albe, in care goleam sticle de vin sau lichior si radeam intinsi pe covor pana dimineata, in timp ceimbatandu-se cu aromele ceaiului Exotic s-ar uita in zare, gandidu-se la toate aventurile noastre prin diverse locuri.

Pentru a completa cadoul, am adaugat si un set de butoni I love you!, care sa-i sopteasca mereu declaratia mea de iubire. Si dupa cum imi marturisea dupa, ii poarta inca la toate intalnirile si in toate momentele in care vroia ca noi si dragostea noastra sa-i fie talisman si sa-i poarte noroc.

N-as putea sa va descriu cu exactitudine bucuria si surpriza din ochii lui cand a desfacut cutia mov cu buline albe si o funda sic intr-un colt. A ridicat capacul si a ramas fara cuvinte. Cutia de ceai Basilur era exact pe gustul si pe sufletul lui avand in vedere intreaga poveste pe care pliculetele de ceai i-o reaminteau iar butonii au fost un cadou original si surprinzator. Ii straluceau ochii in fata declaratiei mele tacute si atunci, pentru prima oara, a rostit el cuvintele magice, pecetluind  momentul cu o amintire de neuitat. Actul meu de daruire a fost rasplatit cu un alt dar: iubirea lui pentru mine. Si astfel ne-am bucurat amandoi de vartejul starnit in preajma noastra de cadoul de la Borealy.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012 si se citeste ascultand Ella Fitzgerald (http://youtu.be/ndxAZfJxfy8 )!

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 210 urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Reportaje.live

“v-am lasat saraci si prosti …v-am gasit si mai saraci si mai prosti” ( Constantin Brancusi )

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

