Morty, nemuritorul

Scrie un comentariu

Octombrie 25, 2012 prin raluca dan

Acum vreo 2 ani deja am fost plecata in India, unde am stat aproximativ un an de zile intr-un camin studentesc din Agra, oras faimos pentru Taj Mahal, simbolul iubirii eterne a lui Sah Jahan pentru cea de-a 13-a sa sotie.

Viata in Agra m-a obligat sa ma obisnuiesc cu diverse aspecte bizare ale vietii cotidiene Chiar daca am invatat sa accept mancarea extrem de condimentata, ocheadele si fluieraturile de pe strada, dusurile cu apa rece si ventilatoarele din tavan sub care iti era frica sa stai, caci scartaiau din toate articulatiile si te temeai sa nu-ti reteze capul la urmatoarea miscare, cu o fobie tot am ramas : frica nemasurata de rozatoare.

Asa ca in momentul in care am inceput sa aud fosneli si zgomote ascunse prin colturile camerei, am decis ca e momentul sa iau masuri.

La initiativa inteligenta a colegei mele de camera, care venise dotata de acasa, am instalat o camera Edimax IC-7110W sus pe dulapul de pe hol si am sperat sa elucidam misterul.

Dupa o saptamana de liniste si pace in care nu am surprins nicio miscare inregistrata pe camera video, desi noptile noastre erau terorizate de o punga care fosnea, de o adiere mai puternica de vant si alte spaime si temeri mai mult imaginate decat reale, adevarul ni s-a relevat via Plug and View cu ajutorul Edimax.

Eram la cursul de dictie si exprimare orala in limba hindi, dar cum profesorul nostru era pasionat exclusiv de cantecele si poezii in hindi, colega mea avea mac-ul pe genunchi si facea orice altceva numai la ora nu era atenta. Eu priveam la sariurile colorate si cantecele dansante proiectate pe tabla din fata, cand Ariadna imi da un ghiont.

-Ssst, ia uite aici !

Cand ma uit, vad un cap ingrozitor de urat de soparla, semitransparent, cu ochii bulbucati si parca privind in neant care se benocla fara interes in jur. S-a tarat cu piciorusele ei mici spre un tantat care lenevea pe perete si l-a infulecat cu totul, dintr-o inghititura. Apoi a coborat, s-a plimbat agale pe marginea tabliei patului, si a coborat pe birou, unde era desfacut un baton de ciocolata. Ori nu am vazut noi bine, ori Morty chiar a lins cu nesat glazura de ciocolata de deasupra apoi  s-a urcat inapoi pe perete si s-a dus sa culce probabil intr-un fald de perdea. Ne-a bufnit rasul instant. Si noi care ne temeam ca e un soarece ! Era o biata soparla careia ii placea ciocolata !

Cum a venit pauza am fugit sa-l vedem pe Morty, soparla botezata asa datorita chipului sau mortuar. Da, era tot acolo si se uita la noi cu privirea lui transparenta. Ne-am apropiat de el sa-l luam si sa-l scoatem afara, cand ne-am dat seama ca ne e frica totusi si de soparle ! Asa ca am luat o manusa sa-l apucam de coada, dar cand ne-am apropiat mai bine, Morty a facut un salt mortal si s-a aruncat pe spate de pe perete, cazand pe podea si fugiind numai el stie unde. Noi credeam ca s-a ascuns undeva, intr-o nisa de sub un dulat, dar Ediview nu i-a dat de cap si nu l-am vazut cateva zile bune. Ne era teama ca a murit acolo de foame si in lipsa de aer. Pana intr-o zi cand Morty, ademenit de cateva muste moarte puse special pentru el langa un baton de MilkyWay a iesit sa-si ia micul dejun.

Intre timp, ajunseseram sa tinem la Morty, il urmaream mereu cand eram in camera si mai mereu aruncam un ochi la el si cand eram la scoala. Era pet-ul nostru mult iubit cu conditia sa nu ne apropiem prea mult de el ca riscam sa murim de frica si noi si el !

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012 !

Morty si one night stand girl

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 212 urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

