Oktal: promisiuni respectate

Scrie un comentariu

Octombrie 11, 2012 prin raluca dan

O promisiune respectata inseamna respect si onestitate fata de celalalt. Promisiunile construiesc increderea, iar increderea construieste relatii si prieteni. Oameni pe care te poti baza.

O promisiune respectata valoreaza cat o mie de comunicate de presa si laude aduse produselor promovate, cu atat mai mult daca vorbim de un magazin online. Cu atat mai mult daca vorbim de produse electronice pe care oamenii le cumpara dupa ce se documenteaza asupra pretului si a calitatii mai mult decat in cazul altor produse, caci aici sunt investitii pe termen lung. Si nimeni nu vrea sa faca investitii importante cu parteneri care nu-si tin promisiunile.

Faptul ca Oktal s-a transformat dintr-o firma inceputa in facultate intr-o companie cu un profit de 5 milioane de euro este o dovada ca si-a tinut mereu promisiunile. Mai mult decat atat a promis mereu mai mult. Si s-a tinut de cuvant. Daca mai tinem cont si de faptul ca in 1999 cand au aparut pe fata, utilizatorii de internet si cei care faceau achizitii din magazine online erau mult mai putin numerosi decat astazi, ar trebui sa admiram curajul cu care Oktal s-a impus pe aceasta piata si a dezvoltat-o.

Astfel, magazinul a trebuit sa fure clientii magazinelor traditionale. Si cum poti convinge pe cineva sa cumpere dintr-un magazin nou? Promitand mai multe. Tinandu-te de promisiuni. Facandu-l sa se intoarca in magazinul tau, cu mana pe mouse, gata de click. Cu cardul pregatit. Spunadu-le prietenilor despre tine.

Personal, nu am cumparat nimic de la Oktal. Pentru ca au facut-o tata pentru mine. De la Oktal am cel mai frumos aparat foto din lume. Desigur nu e cel mai frumos si nici cel mai performant, dar mi l-am dorit din tot sufletul, iar tata mi-a promis ca mi-l cumpara. Bineinteles, a uitat de mine. Si cum urma sa plec rapid in India, si vazusem aparatul pe site, tot tanjeam dupa el, sperand ca tata mi-l va lua. Desi dupa cum il stiam, s-ar fi dus intr-un magazin, ar fi intrebat vanzatorul, s-ar fi uitat pe la rafturi si mi-ar fi luat un altul. Cum necum, s-a hotarat tata sa faca primele cumparaturi online. A intrat pe site-ul Oktal.ro, s-a uitat de o mie de ori la o mie de aparate de fotografiat. A incercat sa gaseasca unul mai ieftin, cu aceleasi optiuni. L-a pus in cosul de cumparaturi. L-a scos. A scris adresa cu mare atentie. A dat click aiurea si a iesit de pe pagina. S-a intors. Intr-un final, dupa ce s-a chinuit ceva, a trimis comanda. A confirmat-o si a fost cel mai mandru din lume, cand aparatul i-a venit acasa super rapid si a putut sa-mi faca o surpriza de proportii. El si-a tinut promisiunea: mi-a comandat aparatul. Oktal si-a respectat-o pe-a sa: produsul livrat a functionat si inca functioneaza minunat. E nici mai mult nici mai putin decat ce promitea sa fie din descrierea de pe site. Iar eu mi-am tinut promisiunea mea: cele mai frumoase poze din India.

De atunci, tata mi-a luat si laptopul la care scriu acum. Tot de la Oktal. Si nea Leon si-a luat tot de la Oktal, camera video. Si prietenul meu GPS.

**Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2012!

Lasă un răspuns

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 212 urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

