M&M’s : reclame delicioase la buline neserioase

Scrie un comentariu

August 28, 2012 prin raluca dan

Cele mai neserioase bomboane de ciocolata au fost introduse pe piata in 1941, de americanii Forrest Mars si Bruce Murrie, ambii donand initiala M pentru brandul M&M’s. Ideea de a inventa astfel de bomboane i-a venit lui Mars in timpul razboiului civil din Spania, din anii ’30, cand soldatii mancau ciocolata invelita cu un strat tare de zahar, ce impiedica ciocolata sa se topeasca.

In timpul celui de-al doilea razboi mondial, M&M’s au fost vandute exclusiv soldatilor, publicul larg avand acces la ele abia dupa razboi.

De asemenea, la inceput M&Ms se vindeau intr-un tub (asemanator tubul bonibon de azi) si erau mai mari decat cele pe care le rontaim din faimoasa pungulita de azi.

Prin anii ’50 odata cu M-ul inscriptionat pe bomboana, apar si primele reclame la M&M’s. Printre sloganurile care au inaugurat debutul in advertising ale bomboanelor se numara « melts in your mouth, not in your hands ».

La 40 de ani de la aparitia lor, in anii 1980 M&M’s ajung sa fie comercializate in afara SUA, ajungand si in Europa.

Brandul neserios M&M’s

Brandul M&M’s si-a castigat fani atat prin gustul lor delicios cat si prin reclamele lor neserioase, brandul fiind pozitionat ca amuzant si jovial, prin intermediul clasicelor bulinute, una rosie si una galbena.

Majoritatea reclamelor M&M’s mizeaza pe umor.

Astfel, fie nimeni nu se poate abtine sa manance M&M’s, nici macar bulinele insele care se mananca intre ele (You dont eat your own kind), cum e cazul aici, fie esti pur si simplu ceea ce manaci, si treptat te transformi intr-o bulina cinica de ciocolata, ca aici.

Chiar si cand au campanii cu mesaje sociale, precum campania M&M’s din Franta, „Mananca si fa miscare”, brandul nu renunta la imagini echivoce ce starnesc umorul.

 

 

In plus cand comunica  cu consumatorii sai, brandul ii invita sa fie creativi si sa se amuze. Astfel, in 2002 organizand un scrutin de vot si indemandu-si mancaciosii sa voteze o noua culoare pentru bomboane, au creat  adevarate afise de campanie electorala pentru diferite culori.

Si chiar daca nu au suflet, macar sunt pline de ciocolata!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Plimbare pe elefanti

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 198 de urmăritori

dada history

Buletin DaDa

Buletin despre filme, carti si vise

Bulletin DaDa

Buletin dadaist despre India, filme, carti si publicitate

Idei Teatrale

Un blog WOW

De peste mări și țări

"Așterne-te drumului, ca și iarba câmpului în bătaia vântului."(Alecsandri)

A. R. DELEANU

A. R. Deleanu e un artist al stărilor depresive. un poet al elegiilor apocaliptice. (România literară)

Reportaje.live

“v-am lasat saraci si prosti …v-am gasit si mai saraci si mai prosti” ( Constantin Brancusi )

Nimic, Niciodata

Just another WordPress.com weblog

colectia de briose

Briose dulci, briose sarate, de la lume adunate!

Ioan Stoenică - pe potecile vieții

Fotografii si jurnale cu munti si/de sentimente. Povesti de trezit adultii.

Pauza de cafea Blog

despre viata, asa cum e ea

Festina Lente

agale, cu motocicleta prin împrejurimi

%d blogeri au apreciat asta: